onsdag..

japps.. o jag har jobbat både igår och idag.. igår va INGEN bra dag på jobb.. den värsta hittills.. jag skämde ut mig så det hette duga! kommer nog inte kunna se dom i ögonen igen på ett bra tag.. jag gjorde ingen tabbe eller så.. men jag vill inte skriva om det här.. men jag hade sån ångest o hoppas att chefen inte skulle vara där ikväll när jag kom o det va han inte helelr som tur va.. hehe ehhhh.. usch jaa..

har fått blodfläckar på armen som sitter under huden.. hoppas det inte har nåt med proverna att göra bara.. :S ska ner o ta prover igen på måndag tänkte jag..blää vill inte.. men jag måste ju ta tag idet.. jag gick faktiskt ner innan idag o gjorde cellprovet! duktig jag e va? så nu ska man gå o a nervös i ca 8 veckor.. *snyft* hopaps jag e frisk! pallar inte med mer o dessutom har jag inte tid att va sjuk.. räcker gott o väl att ha en cp hand!

ledig imorron o då ska jag träffa min favvis tös o hennes son.. annika så klart! :D o då ska jag shoppa bebis kläder till isabelle!! weiiii...

 o så vill jag fika med lousie snart oxå! mycket att snacka om ju.. ha nu för f*n inte mer salt nu! *asg*

fille har fått fiskar till sitt saltvatten akvarie som han gillar mycket!   jag kan ta med en flaska till julia när vi Fikar louise! *haha* det gillar hon nog..

 nee nu ska jag fortsätta snacka skit med louise..

take care.. pusssssss

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Ser fram emot eftermiddagen!! Hoppas bara jag har riktigt bra nyheter när jag kommer! ;-)



Hörs sen... Puss

2009-01-22 @ 08:58:50
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0