kanske dags att skriva lite..

ja det va ett tagsen nu ju..

i lördags va vi hemma hos mamma o åt mega god kalkonmiddag!! sörens va god den va! (tack) thea gumman va sjuk och dane med.. stackarna! men jag tyckte faktiskt mest synd om lilltjejen för skulle åka tåg hem till norrköping på söndagen.. vilket fall som så va det jätte kul!

på söndagen va det östra som gällde så ungarna kunde byta sina julisar med varandra.. dom blev så glada.. fattar dock inte hur jeanette ska palla den j**la kassa apparaten kvein fick.. haha..

idag har min kusin o morgans kusin varit här hela dagen vilket va trevligt!  man har ju fullt upp ialla fall men ändå inget vettigt känns det som..

på onsdag börjar jag jobba o senare i månaden ska bilen besiktigas, läkarbesök, bvc med mera.. o min lillekille som blir 2 år! shiiiiiiiiiiiiiiit alltså! han e så duktig min lille kille.. hehe så säger klart alla om sina barn.. jag tror att han e så duktig mest för att han så bra föräldrar givetvis.. ;) hehe nej men han har ju många äldre kompisar, han gör ju som dom andra gör.. mest.. hehe..

nu ikväll så har jag stoppat undan julen.. bara gardinen kvar i köket se e det borta.. känns skönt ändå.. nu får det vara dags med vår tycker jag!! haha precis just nu när det e så många minus grader... *ironi* taadaaa

har rensat lite med o mer ska det bli imorgon!

annika e med hela sin familj på semester i danmark dom grisarna! ;) hoppas att dom har dunderkul!

jeanette går ju i väntans tiden o jag hoppas snart få en frisk bebbe!! men dock INTE på filles dag.. haha..

svägerskan?! jaaa.. hon jobbar väl som vanligt.. tyvärr blir det inte lika mycket prat med henne nu eftersom hon inte längre har någon hemtelefon.. *snyft* saknar ju våra sena pratstunder! meeeeeeeeeeen man kan ju inte få allt i världen som dom säger..

detta får räcka.. tänkte slänga in att jag älskar mina nära och kära!

ha det finemang allihop!!

shooopp shooooooooop daaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag gömde kassa apparaten på morronen efter så ja skulle slippa höra den, men han har varit lugn med den sen dess i alla fall!!! Kramen

2009-01-06 @ 07:15:20
Postat av: christel

gumman.. ja saknar oxå pratstunderna!!!! fan ja måste lida av alzemers eller nått.. glömmer ju alltid ringa när ja sagt att ja ska.. :(

arg på mej



älskar er alla. pussen

2009-01-09 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0