fredag!

och snart ska jag jobba! hela eftermiddagen o kvällen.. tur det e fredag dagen går fort då.. sen ska jag o mhy antagligen fika med louise o julia imorron.. :) sen ska jag slå ihjäl tagentbordet! *arg* imorron ska jag mäta här hemma o se om vi kan ha en skohylla som jag vill ha i hallen.. hoppas det kan passa men eftersom jag vill ha den så lär det inte passa.. igår va jag med jeanette i ängelholm o helsingborg.. hitta lite krimskrams men inget mer.. kollade ju på vagnar.. jag har en polskvagn tror jag nåt på p och den andra har jag köpt på ullared.. babyboom tror jag dom heter.. jag vill ha en sitty och race elelr scooter..

nej nu ska jag slänga i mig nåt sen dra till jobb.. kul fredagkväll va?"! hihi

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Jätte kul tänk vad pengar du tjänar så du kan köpa nya vagnar för.

2009-01-09 @ 15:03:42
Postat av: Annika!!!

Dem har billiga BRIO sitty på Väsk å barnvagnsffären i Åstorp nu. Sån som jag har till Loke. 895kr. Brukar kosta 1300kr. Fast du hade kanske inte tänkt dig så mycket??



Pussen

2009-01-09 @ 17:54:14
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas du fick en bra kväll på jobb!!! Kramen

2009-01-10 @ 09:57:31
Postat av: Anonym

ah, då vet jag vilka vagnar du menar. inte den polskvagnen men den från ullared. dom har ju ett urval där också =) hade gärna sett bild på den andra, eftersom jag inte vet vilken det är.

du gillar inte vagnar med rörligt framhjul? antingen en med 4 hjul eller 3? för dom är mycket lättare att köra tycker jag. finns en hel del fina vagnar där ute =P

2009-01-10 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0