va sjukt..

.. det e här.. hehe.. japps vi e förkylda här.. känns inte alls kul eftersom jag va ledig denna helgen men den har vatt lugn kan jag lova..  håller just nu på att laga mat.. köttfärslimpa o klyftpotatis.. :) det e gott det..   annars har det inte hänt så mycket..

skulle varit på kalas igår eftersom min stooora kusin blir 19 år idag GRATTIS men det blev inte så eftersom va e så sjuka.. tänker mest på mhysan ju.. ahh ja jag e ju inte så pigg jag heller.. men men.. får träffas en annan dag istället.. imorron fyller syrran år så grattis på dig med!

nej jag ska kolla maten nu innan gänget kommer hem igen..

poss haaaaaaaaaaaaaajs

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Krya på er!!!! Kramen

2009-02-02 @ 08:42:14
Postat av: Annika!!!

Stackars er.. Hoppas ni blir bättre snart så vi kan ses!!

Pussen

2009-02-03 @ 08:20:09
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0