smarta jag...

jobbat klart.. bara fredag kvar sen e jag ledig tills tisdag.. ska bli skönt..

jag va helt säker på att mhy skulle till teddy som imorgon.. henke kom igår kväll o sa att jag hade skrivit det som idag.. neeej sa jag men att han skulle kolla i boken.. sören vilken tur han gjorde det för det va idag som vi skulle dit!! haha.. jag va helt säker på att det va som imorgon men va fel jag hade.. vi åkte dit o snackade o så o tog nya prover.. dom proverna vi todg första gången va dom mest viktiga för visade dom positivt så hade sjukdomen kommit från mig.. men alla proverna visa negativt vilken va en enorm lättnad!! fast hon fick emla på armen blev mhy rätt leden när dom tog proverna men det gick över fort som tur va.. o så fick hon ännu enpresent av dom.. vi fick välja mellan en haklapp o en drickamugg vilken vi valde.. så snälla dom e.. inte nog att vi får betalt för att ha med henne i denna forskningen utan hon får även presenter! gullit! nästa gång blir i maj vi ska dit o jag hoppas det kommer gå lika bra då oxå..


jag e så glad för jag kan åka med till stugen den 25 feb!!!!!! min kollega kunde byta med mig!!! så snällt.. jag brukar ju ställa upp för dom andra så.. :D men fy va kul det kommer bli! den veckan går vi på nytt schema vilket innebär att jag bara kommer jobba en dag den veckan!! hihi.. om jag inte har vattkoppor vill säga....... :S hehe

förmodlingen har jag smittat barnen o eftersom jag inte har haft det så finns ju risken att jag med kommer få det.. men... har jag klarat mig i alla dessa år utan att få det fast jag träffat andra som haft det så borde jag ju klara mig nu med.. meeeeeeeeeen.. eftersom vi nu planerar o åka iväg så lär jag ju få det med min otur.. haha.. neeee det kommer va "utslag" haha

väntar på att svägerskan skulle ringa men hon verkar ha glömt det.. hehe som vanligt!
det tog säkert en halv timme att komma in på bloggen idag.. märkligt!

rena rama isgatorna e här oxå.. tog ju 10 min att gå hem.. ledig imorron o då lovade jag filles dagmamma att komma o hämta honom så vi kunde snacka lite.. haha hon saknade mig.. så jag sa att jag kjommer imorron så vi kunde snacka lite.. :) hon e för go..

o fille mår braa.. livat hela tiden med samma tjat dag ut o dag in.."

jag hade då skrivit mycket mer men det försvann  eftersom allt klabbar men jag orkar inte skriva om det,, ska se om jag kan skicka in en bild eller två oxå..

jaa vilka påhitt när mamma jobbar..


gullungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0