jobbepasset slut för ikväll..

jaa nu e jag hemma igen, det va verkligen inte kul att gå till jobb idag, båda barnen skrek när jag gick.. då känns det.. o nu när jag kom hem så sov dom båda två.. *snyft*

min prio lista har ändrats.. en bilstol till mhy e prio 1! o vagn prio 2.. men det får vänta.. suck.. denna pengakrisen e inte rolig o jag e så trött på det! barnen behöver mycket o jag med.. suck.. men förhoppningsvis nästa månad så får henke sina pengar! eller han ska ha det!! jag har inte råd att köpa en ny bilstol till henne.. det kostar för mycket tyvärr.. jag ser helst att vi köper en ny med garanti o allt men det finns ingen möjlighet till det! :( så jag får helt enkelt gå emot mig själv o köpa en bättre begagnad.. mhy måste ju sitta bra i bilen så e det bara! har hört runt med vännerna lite o dom skulle hålla utkik hos sina andra vänner.. hade ju varit bättre om jag hade vetat vart den kom ifrån.. just nu känns det som om jag bara vill gå under jorden.. tycker det e jätte jobbit detta.. det tär på alla mycket.. jag gör va jag kan, jag kan inte göra mer va jag gör..

nu pratar ja med syrran så jag måste sticka!

poss haaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Jag har inte fått tag på syrran än, men jag ska försöka idag igen.

Hoppas allt rättar till sig med pengarna snart, så du kan slappna av lite.

puss

2009-02-04 @ 08:22:36
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns en butik i stockholm tror den heter säkerhetsbutiken ja något i den stilen. Dom säljer beg barnstolar som folk har hyrt av dom sedan går dom igenom stolarna och säljer dom till bra priser.

Jag och Dan åker upp vecka 8 jag kan titta då till dig om du vill.



MORMOR/MAMMA

2009-02-04 @ 12:13:43
Postat av: jessica

va e de för bilstol ni vill ha??kram jessica

2009-02-04 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0