inga koppor!

har det kommit än.. jag trodde det i fredags men ikke.. hmm börjar undra om det kommer komma några!?

SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ o mycket e det! har varit ute med mammas vovve klippan runt på 45 min nu ikväll! riktigt mysigt med all nysnö! som tur va så sket hon iaf! efter en tur på 45 min!! nuh springer hon runt här som en galning, hon har fått ett öra o vill gärna in på filles rum men där ligger ju han o sover.. inte lätt o va hund ibland.. haha.. snacka om att mhy har gett henne stryk! pepsi ställer dig vid mhy o hon tar tag i hennes skägg o små barn har ju ett järngrep men hunden säger inte ett ljud!! märkligt.. hehe.. men det fortsätter så.. stackars hund! annars bara sover hon.. o ätit har hon med.. e glad för det för då tycker hon ju ändå om att vara här.. fille vill gå ut med henne hela tiden.. enda nackdelen e att hon trängsi sängen!! hihi.. men hon vill inte gå ut så tidigt som mamma o Dan säger.. hon e så lugn o go så.. stirrar lite nu men det e ju oxå pga örat.. går bättre o bättre..

 va inne på bvc med mhy idag.. inte bra.. med vikten då alltså.. hon går ner på kurvan nu o imorron ska vi in o prata lite.. mår så dåligt pga att hon inte vill äta nåt förutom vällingen då.. så jag hopaps att maja kan hjälpa mig lite till..

fick ju hoppa in förra helgen o jobba fast jag skulle varit ledig o imorron e det dags för min helg så efter denna har jag jobbat tre helger på rad.. jag får trösta mig med vår lilla tripp nästa vecka o då kommer jag enbart att jobba tisdag.. då vi går på nytt schema oxå.. kommer bara jobba var tredje helg..

mina provsvar var ännu inte bra så jag ska äta piller en månad till o hjälper inte det så skulle läkaren gå vidare, tydligen har jag typ inget järn alls i mig så jag hoppas nu att det bara e järnet som e problemet o inget annat.. :( jag har ju verkligen tid med att va sjuk! *not* jag e trött på att vara trött heeela tiden.. att få dessa trötthets attackerna allt för ofta.. jaja skit samma jag har ändå inte tid med et!

jag läste om ett kollision o östra ikväll o jeanette e inte inloggad så kan du va snäll att lämna en kommentar efter du läst detta så jag vet att ni e OK?!

annars vet jag inte vad som kommer hända.. mhy två framtänder har äntligen kommit ut så nu kan hon bitas ordentligt! haha.. hon har en del konstigt för sig dem damen.. min lille herre oxå.. han e ledig nu till tisdag o tur att det kom lite snö vså vi kan leka lite.. han gillar ju INTE att åka pulka men jag ger mig inte.. han e ju rädd för allt den.. säger man till han att det finns bajs på golvet så sitter han klistrad i soffan! men å andra sidan så kallar ost o smör för bajs o det ska han ha på sin macka.. märkligt va?? haha.. innan har han kallad pepsi för pepi.. men nu heter hon bäbis.. så han vrålar på henne heeela dagarna..

nee nog för denna gången o tack o lov för att det inte har tagit 1.5 timme denna gången som det har gjort innan.. datan e så seg!

gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Inte meningen o skrämma upp dej!!! Ser fram emot samtalet kväll!! Kramen

2009-02-20 @ 15:34:41
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: mormor/mamma

Nu luras du har inte mhy vattenkoppor eller ?????

2009-02-23 @ 08:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0