helg..

.. vilken helg?! jag ska jobba hela helgen så jag kommer inte ha nån helg! *grr* men jaa  det komemr gå fort.. hoppas jag iaf.. men men.. känns bara lite tradit men jag tjänar mycket pengar på det.. hehe..

idag har jag vatt ledig vilket behövdes, jag e fortf. förkyld.. suck.. har iaf fått nya schemat o där ju ju inte så mycket ändraringar ändå.. skönt va ju det att jag fick ha mina kvällar ifred! hihi

annars vet jag inte va som har hänt.. inte mycket.. jobb o jobb känns det som heeela tiden.. va och hälsade på mamma igår.. det va trevligt! fille älskade det iaf! fick med mig lite påskgrejor hem..  jag har inte så mycket sånt så..

snöat har det ju oxå gjort här.. jag o mamma blev lite chockade när det snöa som f*n igår.. hehe.. stackars Dane som körde långt då.. när vi skulle åka hem så kom Dan hem så jaa han träffade vi inte.. sa bara snabbt hej och hejdå.. tradit men jaa.. vi får träffas en annan dag..

mhys vill till mamma nuuuu..

haaaaaaaaaaajs

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Skönt att du fick ha kvar dina kvällar..

Hoppas du blir av med den nedransförkylningen snart oxå bara..



Pussen

2009-02-06 @ 08:02:05
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0