här va det vattenkoppor!!!!!

jajamen!!! massor.. lilla mhy fick sina igår o jag idag!!! mhy har sina mest i huvudet några på tungan o på läppen o antagligen i örat.. o lite feber.. stackaren men hon klagar ändå inte min lilla flicka! jag har haft feber sen i lördags i imorse när jag vaknade vågade jag inte se mig i speglen men jag gjorde det ändå och jaa.. ingen vacker synd.. hela mitt ansikte.. så jag ska iaf inte jobba på en vecka sa läkaren sen fick jag även medicin som ska bromsa upp det hela för dom sa att jag kunde få det rejält! stoooora vita piller som jag ska ta 5 ggr om dagen!!! *örk* hela min hårbotten e full.. ska bli kul o se hur jag ser ut imorron eftersom detta va första dagen.. suck.. hehe.. men filleman har inte en endaste prick! rackarungen det va ju han som skulle ha det! haha kommer ju nog.. men det blir iaf ingen dagmamma för honom.. jag skulle ju följt med min familj över natten till ullared men det kan ju bara glömma.. men jag har skickat lite bud med moren min.. får åka när vi e friska igen.. jag tänkte sätta in bilder på oss men henke e inte hemma o jag fattar inte det funkar att föra över bilder så han får fixa det när han kommer men nog ska ni få se bilder.. observera att det e dag 1 för mig o dag 2 för lilla snäckan! ajajaj hoppas inte mhy komemr få några större problem av det.. men som sagt än så länge e hon glad.. hon har lite besvär av ena örat så där e väl nåt.. mitt största problem e febern som inte vill ge med sig.. nån som vet hur länge man kan ha febern när man har vattkoppor??

sen får vi se när lilleman får det.. har ju nu otur eller va man nu ska säga så dröjer det 2 veckor innan det kommer på honom o vi har en del söta personer att fira denna månaden! o det vill vi ju inte missa.. fattar inte hur jag ska klara mig att sitta isolerad tills jag e frisk?!

måste ta mhysen nu..

kommer bilder sen..'

haaaaaaaaajs

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Du kan alltid åka ut till mig så kommer du iaf hemifrån lite..

Ses senare idag.. Puss

2009-02-24 @ 07:44:19
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0