trött

nu känner jag mig riktigt sliten.. barnen sover redan.. eller ja en.. fille inte mhy.. men hon somnar snart.. va o fikade med louise innan o det e alltid trevligt att få snacka av sig lite.. det behövs ju ibland.. :-)  vårt liv kommer snart bestå av gamla rutiner igen.. ska bli skönt.. fast ändå inte.. hehe

höll på att glömma att köpa astrid lindgren skivan men jag gjorde det inte.. duktigt va?! jepp jepp sitter o löser korsord o ska snart ta tag i hemmet.. skönt att barnen redan somnat men man är inte van vid tystnaden.. henke är och tankar bilen sen skulle han till lokalen så just nu är jag ensam.. hihi..

blir tidig kväll idag.. men skönt ska det bli..

Kommentarer
Postat av: Annika

Va skönt å bara va själv ett tag.. Behövs ibland..

Puss

2009-08-11 @ 08:41:13
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0