tomt..

jaa.. ett barn mindre.. filip fick stanna kvar hos mormor igår efter kalaset.. han blev jätte ledsen men lugnade sig när vi åkt.. kändes konstigt.. ska hämta hem han igen i eftermiddag.. det e ju inte så ofta som han kan leka med sin enda kusin.. :) men inatt har jag sovit dåligt.. brukar göra det när allt inte e som det brukar.. han hade inte tid och prata med mig i telefon.. haha.. mhy har ju varit dålig och jag tror jag vet va som va fel.. min moster kom fram med tre dagars febern.. mina kusiner fick oxå utslag då.. så det måste ha varit det.. hon hade feber tors-lör så.. men idag e det full fart igen.. som vanligt och det blev ingen sov morgon här inte.. eller jo henke har men det gör mig inget.. väntar på att ge henne lite lunch och att henke snart går upp så det kan börjas städas här nu när man bara har ett barn hemma..

imorgon ska mhy skolas in.. undrar hur det ska gå.. men filip är ju med så det kommer nog gå fint.. hon har blivit så mammig bara.. hehe mysit..

ska se om jag kan uppdatera ikväll oxå..

hej svej

Kommentarer
Postat av: Linda Elofsson

Hej Sophie!! Ja de kan vi göra hade varit trevligt;-) Ja jag känner Louise också:-)... Kram LInda

2009-08-19 @ 16:33:53
URL: http://kramigochgosigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0