2009-08-13

idag har vi varit inne med mhy på teddyklinken och alla provor va bra! tur det.. :-)

men hon har fått konstiga utslag som kom i måndags.. dom på teddy tror det e vattenkoppor igen men bvc e säkra på djurbett?? vet inte va jag ska tro.. ser inte ut som vattenkoppor och det e MYCKET sällsynt att det ska komma 2 ggr. men utslagen finns kvar och det kommer nya och inne på teddy hade hon lite feber.. så vi får se om det blir nån inskolning på måndag eller vad..

filleman har varit hos dagmamman hela veckan o det tycker han om! livet här börjar bli som innan med vissa undantag så klart.. han har slagit sig under hakan när han kröp på golvet med mhy och det ser inte alls bra ut.. helt rött, blått och svart.. stackaren!

mhy ställer sig upp överallt! och kryper ordentligt nu och full fart.. :-) hon väger nu 9320 g och är 76 lång min lilla sessa.. inte ens 10 kilo.. hehe.. men hon äter ju allt nu iaf.. nästan allt.. annars rullar det på.. en dag i taget som man säger.. ena dagen e kass och nästa mindre kass.. två veckor utan gips nu.. tränar som jag ska så jaa.. ska ner i slutet av aug för en mer ingående undersökning så det kommer bli intressant.. har ju "vissa" problem som jag ska fråga om och så..

i helgen händer det inte mycket.. thea har kommit ner så vi ska fira henne om vi kan ta oss dit.. det har ju varit VÄLDIGT snålt eftersom jag inte fått några pengar .. får ju lite pengar på torsdag som tur e.. men henke ska ju till skolan dom dagarna.. :-S

fille pratar hur mycket som helst nu haha mycket duktigt med tanke på hans ålder.. han ska på teater med mormor o moffar o kusin thea på söndag så det lär iaf uppskattas :-)

vädret kunde varit bättre dock man är inte alls på humör när det är så mulet o trist.. varenda morgon denna veckan har vi fått gå i regn.. kul..

nu ska jag se unga mödrar på tv..

haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0