2009-08-10

idag va det dags för dagmamman! har nyss kommit från henne o hämtat lillemannen.. han hade gjort ett halsband idag.. och dom va ute när jag o mhy kom och hämtade honom han ville inte hem.. hehe ovanligt..

lekdagen igår va perfekt! hade hur trevligt som helst och alla barnen lekte jättefint.. så kul!! hur många kannor kaffe gick det?

nu väntar jag på att henke ska komma hem sen ska jag nog träffa Louise en sväng.. hon o hennes syster va ju på gekås förra veckan.. *buuhuu* får höra vilka fynd dom gjorde.. :-)

har ringt o haft mig idag så nu e nästan allt klart.. fick ändra bvc tiden på torsdag för då ska vi vara på teddykliniken med mhy och det e viktigt att följa tiderna där..

va på middag hos mamma oxå igår och det va kul.. barnen badade o sprang..

det va allt just nu..

haj svaj

Kommentarer
Postat av: Annika

Tror d gick 5 eller 6 kannor kaffe.. Trodde faktiskt d skulle bli fler..



Jag vill oxå till Ullared!! Längtar till oktober, då ska jag å Fidde dit..



Goa bilder du har satt in!!

Pusspuss

2009-08-11 @ 08:43:31
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0