längesen..

..jag vet men jag orkar inte skriva bara.. mycket på gång o så så jag har verkligen inte känt för att skriva.. eller lust så jag har tagit en paus sen får jag se hur länge denna pausen kommer vara..

jag jobbar iaf.. barnen mår bra o henke mår bra.. han kom in på sin utbildning! så han ska börja 1 juni.. mhy börjar inskolas i aug på samma ställa som flippen! *underbart*

klippt mig idag o e rätt nöjd.. får se hur det ser ut imorron..

känns just nu som om livet e såååå rutinerat! blöhh
if there is a problem, tell me..

som sagt så finns det viktigare saker just nu att koncentrera mig på än min blogg.. tyvärr.. hehe..

får hoppas att jag får upp gnistan igen..

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad ska henke utbilda si som då?

puss ha det bra så hörs vi av.

2009-04-17 @ 15:36:22
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0