2009-04-19

hallå jaaa... :)

det gick bra att jobba i fredags.. hann knappt börja förrän vi skulle stänga ju.. på förmiddagen bestämde jag o annika att vi skulle hitta på nåt på lördag så vi skulle fundera på det.. jag kolla mobilen på kvällskaffet o såg att hon tyckte vi kunde åka till skånesdjurpark! och det va klart jag ville det!! tyvärr kunde det varit mer planerat men det va jätte kul ändå.. att bara göra nåt med barnen helt apropå.. fille hade så skoj! som han sprang.. han är ju rädd för allt typ.. men inte för att bli av med mig?!  neeej då.. han sprang ifrån mig flera gånger hahaha.. o nästa gång ska vi ta med en större termos kaffe!!! haha det va en mycket lyckad dag igår.. när vi sen kom hem så grillade vi.. det e ju så gott.. fillemannen har sovit som en stock inatt o ville inte upp när jag ville han skulle det.. idag har vi tvättat, och dom va o köpte en grill.. blir billigare så ju en sån vanlig klotgrill vi har ju bara en elgrill o jaa uttag finns inte här ute, och fille handlade balsam till mig.. :) jag frågade han om han tyckte det va kul o handla.. jaaa så han haha han e som sin mamma.. säger man handla så får han nästan panik för han ska med! han va o handlade med mormor o gammel mormor i fredags oxå.. hon sa ju att dom skulle det så fille SKULLE med så va det med det! haha söt e han.. båda barnen sover sen länge nu.. så jag passade på att skriva lite här.. ny vecka imorron o mer jobb sen på fredag kommer svägerskan hit! *äntligen* synd bara att jag ska jobba helg men men vi får ju ändå lite tid iaf bättre än inget!! imorron ska fille till dagmamman igen o jag tänkte att jag skulle lapa lite sol på balkongen innan han kommer.. om det nu kommer va sol.. det vet man ju inte.. idag har det inte varit sååå fint väder ändå..

mhy ska in o vägas i veckan oxå. nu MÅSTE hon va gått upp mycket.. ätandet e ju så mycket bättre nu så.. hon tjatar bara på mig hela tiden.. mamma hit o mamma dit.. haha fryner med hela näsan oxå..

och jag e nöjd med min nya frissa.. jag har vant mig nu o jaa det e jätte bra!

nu e jag trött o ska inta sängläge tänkte jag.. *snaaark*

haaaaaaaaaaaaaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0