tradiga söndag..

jaa dom flesta söndagar e tradiga.. slutet på helgen.. suck..

igår va vi iväg o köpte ny kamera till mjig.. tror nog jag e nöjd med den.. sen köpte jag en massa grejer till cyklen.. det blev lyckat tycker jag.. det enda fille fick denna shoppingrundan va en cykelhjälm.. men lilla mhy fick ingenting.. idag ska vi äta middag hos gammel mormor med morfar.. samtidigt ska vi tvätta.. det gör vi varenda söndag.. vilket nöje?? ahhh shiiit asså.. men det måste ju göras..

hoppas jag kan få besked från prästen när vi kan döpa mhy.. vi vill inte ha en gudstjänst o då fick hon se om hon hann med oss.. herregud bara för att man inte vill ha det så puttas man åt sidan.. löjligt trodde inte att präster fick göra så.. men men..

och mhy e i hd idag!! äntligen! hon kom ut på internet i fredags och idag e hon med! e jätte nöjd med bilden! :)  jaja det var allt för idag kanske skriver mer ikväll.. jag bjuder på lite fina bilder på barnen..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0