tradig dag..

jaa det har det vatt..

fille har vatt iväg o jag o mhy bara slappade.. sen har vi gjort mat.. va nere på netto för att kolla in ett par stövlar men dom va inte granna.. suck.. jag som behöver ett par.. det får bli en annan gång.. sen va jag nere nu ikväll o solade en kvart.. det e så skönt synd bara att den där kvarten går så fort..

snackar nu med svägerskan på msn om ullared.. hmm.. vad ska man köpa?? där e ju så mycket..  mhy ska ha en overall till o fille behöver en höstjacka.. men annars vet jag inte.. kanske börja inhandla julklappar?? så slipper man den kostnaden till jul? vi ska ju ha dop snart men vi handlade plast tallrikar o sånt sist så där sket det sig ;) haha  så när vi åker så kommer svägerskan va hos oss heeela helgen! det gillar vi! speciellt fille!! haha

neej det ska bli så jädra kul att komma dit!! sen ska jag dit igen med jeanette.. haha det blir många rundor men det gör mig absolut ingenting!

faan asså morsan ligger på playan i spanien! e jag avis eller vad?! hade gjort NÄSTAN vad som helst för att göra samma sak.. neej det får räcka med att drömma för tillfället.. jag har ju min lilla familj att tänka på.. dom betyder ju mest..


imon ska mhy på utvecklingsbedömning.. den lär hon klara galant! haha.. bvc sköterskan sa redan när hon va vecka gammal att hon ligger långt före sin tid.. känns skönt! hoppas inte man får ett bakslag sen då.. men det tror jag inte.. hon e dock lite förkyld just nu bara..

neej nu räcker det för idag..

puss o haaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0