tisdagen..

lämnade flipp hos dagmamman idag o det gick bra.. efter det tog jag en snabb kopp kaffe hos mormor o sen upp för att sitta i telen.. suck.. det e som det brukar.. just nu mår jag helt mysko.. fattar inte det.. e yr o så.. men men det e väl för lite sömn eller nåt.. ;)

jag har pratat med dan om min advokat så han ska ringa honom
pratat med svägerskan om ullared
pratat med jeanette om ullared haha

o sen nästan helt apropå så stack jag o annika till väla o gjorde litta fynd.. TACK! haha

ny dag imon så då får vi va som händer..

take care..

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Hoppas du mår bättre idag, gumms.. Shoppingturen va kanske precis va du behövde.. Hehe ;-) Pussa

2008-09-17 @ 15:51:09
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0