söndag..

Gokväll!!

då sitter man här igen alltför sent.. alla barnen sover och vi har plockat undan för kvällen. vi valde tacos idag men det passade inte fille alls! guuuud vilken gnällunge han kan va! men han sa förlåt iaf..

idag när jag vaknade så va jag alldeles nervig.. spring i benen.. så jag ringde annika o frågade om hon inte ville hitta på nåt vilket hon då ville såklart..  så vi tog alla barnen utom Mhy och åkte till väla o ikea.. gick tomhänta ut från väla, inte första eller sista gången man gör det.. hade tänkt köpa världens finaste väska men när jag såg kön till kassan så la jag den igen.. palla liksom.. nope.. grämer mig lite över det nu ändå.. hehe..

så nu sitter jag vid datan o henke har g¨tt ner med lite saker i källaren samt tar upp tvätten sen ska vi väl kika lite på tv o jag sitta här en stund o efter det SÄNGEN!! ny vecka nya tag.. denna veckan ska fille va hos dagmamma fredag istället för på tisdag så vi får se hur det ska gå..

O nu kommer väl snart Mhy vara med på bild i nst.. förhoppningsvis denna veckan. är nyfiken på vilken bild dom tar.. jag tyckte dom misslyckades med filles bild.. fanns många andra bilder som va bättre än den dom valde! men men inget man kan styra ju..

faan.. när jag va hos annika innan i dag i det fina vädret så tänkte jag på att jag vill oxå snart ha ett eget hus.. kunna göra vad man vill när man vill.. hade vatt guld värt! det o en trädgård till barnen, men jag får nöja mig med den lilla sketna balkongen ett tag till..

sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0