så jaaa..

då va man hemma igen.. fy va jobbigt det va.. min advokat e lite skum ibland.. jag har anlitat honom pga av min handled som blev felbehandlad ju.. hehe..  att gå upp i domstol e nog inget alternativ tyvärr.. kostar för mycket dessutom är det svin svårt i sverige med såna här saker.. tänk om jag hade bott i usa istället.. vi ska prata vidare om framtiden sen för han skulle kolla alla papper igen.. fy fan va min hög med papper hade växt! den va mega tjock.. hehe inte så konstigt eftersom jag har haft honom i 3 år om inte mer.. tror till o med att det e 4 år nu snart i okt.. kostar pengar.. snyft.. men men så det va väl inga bra nyheter men vi får väl se.. än e inte loppet helt käört, sen har jag faktiskt fått en del pengar redan så.. :D

men jag fick glada besked från snnika iaf.. fyy jag villerkligen att det ska funka! det måste det..

jaja imon ska fille till dagmamma igen efter ha vatt ledig sen i torsdags.. så jag ska ringa kyrkan o lite sånt imon tänkte jag angående mhy`s dop..

louise: fattade du den där länken jag skicka igårkväll??

nu e det middag!!

puts o krom

Kommentarer
Postat av: Louise

jag fick ingen länk.. min msn e helt off..

2008-09-15 @ 20:23:22
URL: http://louiselangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0