måndag igen

shiiiiit asså... veckorna drar förbi med en väldans fart tycker jag.. o helgerna e som vanligt för korta..

idag ska in till advokaten i hbg.. e lite nervös.. jag funderar på om jag kan gå i domstol med skiten.. hade verkligen velat det! men men det kan ju slå mig dyrt hur kul hade det vatt... jaa det positiva väger upp med det negativa.. hoppas han kan hjälpa mig.. det trillar in lite pengar då o då så det e ju inte fel.. :) 

hoppas det har gått bra för min kära vän annika idag oxå.. har inte hört nåt än så frågan e om jag vågar ringa??? :S

jaja får se om jag skriver mer ikväll..

puss så länge

Kommentarer
Postat av: Maria

Advokat, domstol? Vad har hänt? Kraam

2008-09-15 @ 13:25:58
URL: http://skov.blogg.se/
Postat av: Louise

ja precis.. jag vill me veta juu hehe.. nyfiken i en strut blir man ju när man läser ;)



2008-09-15 @ 13:59:15
URL: http://louiselangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0