jahaa jaa

då va man här igen..

idag har det typ inte hänt ett skvatt!

filleman har vatt hos dagmamman o idag sprang han in i hennes hamn o ville inte ens vinka hejdå till mig.. jag kände mig sååå älskad.. not.. haha medans han va där så hade vi lite tid för bus o mys.. :) tänk att dom kunde bli som natt o dag dom två.. hon e väldigt tacksam! vilket jag är glad för..

jo en grej va dock kul o det e jag snackade för en stund sen med min linda! det va verkligen för längesen!! saknar henne så det gör ont ibland! :) men nu har dom oxå skaffat telefon o så  så nu kanske vi kan höras mer.. passade på att bjuda dom till dopet (mer om detta kommer till behöriga senare) om ifall vi inte skulle höras igen.. även om vi inte träffas så längre så kommer aldrig min vänskap till henne förändras o det e självklart att jag vill ha med henne när mina barn döps! så jag hoppas ni kan komma.. :)

sen fick jag oxå höra en väldigt tråkig nyhet.. ännu en person från skolan är illa därad, ersonen e från min klass.. fy vad hemskt hoppas jag kan få reda på vad som hänt.. beklagar till alla som står henne nära..!! verkar vara en förbannelse som drar.. usch.. nej vet inte va jag ska skriva om det för jag e rätt chockad! fattar inte va som händer! *arg* jag hoppas änglarna är med henne.. fattar inte varför världen ska ta bra människor härifrån.. :(

neej detta får räcka för idag..

see yaaaa

putsar


Kommentarer
Postat av: Louise

hej hje.. va tråkigt när d händer tråkiga saker oavsett vad d nu e... :(



men.. en annan sak.. nu syns ju inte siffrorna på din besöksmätare... suck eller e d bara här?

2008-09-24 @ 12:34:34
URL: http://louiselangberg.blogspace.se
Postat av: sophie

louise: jag kan se dom.. :S verkar vara av ett eget liv den där.. jag har inte rört nåt iaf.. haha

2008-09-24 @ 13:08:17
Postat av: Linda Siggelow

Hej baby!

Miss you too alot! Men ska strax ringa dig, ska bara ta mig igenom telenors telefonkö först. Hoppas du e hemma :)

Puss

2008-09-25 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0