Jag blir irriterad!!

jag hatar datorer! skrev ett inlägg men sen när jag sparade det så försvann det.. blir så lack på sånt! yeye..   prövar väl igen..

men jag vet inte vad jag ska skriva här..

fille har börjar hos dagmamma nu och han trivs kanon! vilket är jätte skönt..

idag har annika o loke varit på besök.. jag o annika mådde nog likadant idag.. trötta som bara den! och barnen ska vi inte prata om! så gnälliga.. jaja det ju an iaf.. (tack för bananen!)

och lilla mhy växer o växer.. men hon är inte lika skrikig längre vilket är rätt skönt.. men hon klår inte fille än som tur e..

när jag läser detta så inser jag hur jädra lat jag e! som inte orkar skriva "svenska" haha jaja who cares?? not me anyway..

nej nu ska jag kolla det sista på finalen av hells kitchen..

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0