härliga torsdag!

hej hej!!

idag försov vi oss lite grann o fille skulle ju vara hos en annan dagmamma men vi hann.. haha.. sen gick vi ner till byn för mysan skulle till farbror doktorn.. allt va hur bra som helst! hade inte väntat mig nåt annat.. min duktiga flicka.. efter det gick vi in till apoteket o handlade lite mot förkylning.. kan va bra att ha hemma nu för jag tycker nästan alla e förkylda så det e bara en tidsfråga innan det kommer till oxå.. men du e jag förberedd! HA! när vi sen kom hem så fikade vi lite o så.. o hämtade filleman igen..  o efter lite mer kaffe så körde vi till familia.. henke har velat ha en sån sodastream så det blev en sån.. hehe.. o mycket annat! kan inte hjälpa det men det e ju förbannat kul att shoppa.. haha.. lägger in bilder på inköpen oxå..

barnen somnade tidigt idag vilket e skönt.. jag e sååå trött men jag har svårt ibland för att somna och lägga mig i tid.. suck.. sen vaknar jag för minsta lilla.. har inte fått sova en hel natt sen mhy föddes.. så idag har det tatt ut sin rätt.. men men det går det med..

annars har det nog inte hänt mycket mer tror jag.. får se va vi gör imorron? ny dag nya äventyr.. e sugen att dra upp till storköpet men hur kul e det att gå dit själv?? får se om nån vill med mig?? :D

puts o krom


hittade ett par fina stövlar som va helt okey..


filleman fick såna här fina stövlar att traska runt i..


o mamma köpte likadana.. haha


filip fick mössa o vantar o en mössa till.. han e redo för vintern!


jag blev så förälskad i lilleskutt bodyn så den köptes till mhy

detta fick mhy.. jag blev så förälskad i lilleskutt bodyn..
detta setet med klänning o tights till mhy oxå

detta va en liten inblick i vad som vi köpte.. fille fick en dress oxå men jag kunde inte fota den för den ligger inne på hans rum o jag vill ju absolut INTE störa hans skönhetssömn!


Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Jag vill oxå handla!! ;-) Kan tyvärr inte gå med dig till Storköpet idag iaf. Men vi kan väl gå dit nån annan dag, du å jag. Va ju längesen nu. Jag e ledig på måndag.. Hehe..

2008-09-19 @ 06:48:51
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0