Fy va drygt!

nu har jag hållt på nån timma o sorterat foton på datan.. usch.. måste verkligen försöka hålla det sorterat oxå.. sen ska jag köpa ett usb minne enbart för foton så det inte blir förstört eller försvinner.. jag har redan förlorat måååånga foton på fille tack vare mina kära sambo.. suck..  så nu ligger allt så fint i olika mappar.. jag e såååå duktigt.. e trött nu i höger armen.. haha..

jaaa dagen blev inte som planerad.. det va meningen att jag o mhy bara skulle slappa när fille va iväg.. men ikke det ringde hit o dit o sen ville annika o loke komma o givetvis fick dom det! så dom hängde med sen o hämtade filleman o han blev jätte glad.. loke e hans stora idol! vi gick aldrig hem igen för det va ju så fint väder så vi tyckte barnen kunde leka ute istället.. och dom hade kul.. som alltid.. hela klippan kan ju höra dom.. haha..

imon ska fillelille vara hos mormor, dom skulle väl in till ängelholm o lite sånt så henke ska hämta honom efter jobb.. jag o mhy får lite tid ihop.. hoppas bara det blir fint väder imon oxå..

som sagt just nu sitter jag vid datan o henke tatuerar.. börjar snart få ont i huvudet av det jäkla ljudet!

här kommer bilder från dagens bravader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0