fredag...

jag säger bara: vilken jääävla fredag!!

jag har vatt på så dåligt humör precis hela dagen nästintill.. nu e det dock bättre..

köpte en ny vagn idag.. *weiii* så nu kan jag va ute med mina barn mer.. jag hatar verkligen att köra barnvagn.. :S vet inte varför men jag trivs inte alls med det.. känns ju hemskt att säga men så e det.. hoppas nu bara jag kan få sålt min andra vagn.. min hall består ju just nu av vagnar! o dom tar en massa plats.. hehe..

annars händer det inte mycket i helgen tror jag.. måste röja litta här hemma.. måste SOVA!  Mhy vakna vid 2 inatt o sen ville hon va vaken.. *suck*  sen efter det vaknade filleman.. vilken pers..

fille va ledig idag.. han e ledig måndagar o fredagar..

jo vi ska nog in till stan imon ändå.. hitta lite kläder till fille..

helt ofattbart ändå! en fredagkväll o inte ett skvatt på tv!! jag börjar undra varför man betalar tv avgift?! *arg*

jag är så trött på människor där allt ska va på deras vilkor! ni kan dra åt skogen! det gäller fan att ge o ta men mååånga verka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0