vilka är ni som läser?

eller vissa vågar kanske inte göra sig till känna?? hade dock varit kul o veta..

då va denna helgen oxå slut tyvärr.. ny vecka o nya äventyr.. hihi.. nej men denna vecka har jag mycket.. suck..

va på söndagsmidda hos henrikssons!! så jädra goooo stek du gör jeanette!!! alltid lika trevilgt att ses!  jeanette hjälpte mig att skriva ut foton på barnen och det blev så j*vla bra och jag e super glad nu!! *hoppar upp o ner* tusen tack!! även dom små sakerna kan betyda sååååå mycket o det gjorde detta!

louise: hinner tyvärr inte fika denna veckan.. snyft..

o fille e dålig.. blir nog ingen dagmamma för hans del denna veckan.. han har en sån hosta så det står härliga till.. blir det inte bättre nu på nårra dagar så får han åka till farbror doktorn.. men han har fått sin medicin nu som doktorn har sagt så jag hoppas det snart blir bättre men jag undrar det.. lider med honom den stackaren..

satt o spanade runt innan igårkväll o så.. asså.. vissa människor förändras inte ett dugg.. jag menar nu e man ju ändå så pass gammal att man borde ha växt upp en del men vissa har inte det.. helt ofattbart kan jag tyckta.. e så glad att jag har vuxit upp lite iaf.. nu låter kanske jag som en gammal kärring.. haha.. men må det så va.. men jag har insett att vissa har inga mål i livet o då e det väl bara att acceptera men jag tycker det e lite svårt.. haha.. som sagt det va kul o se.. känner mig så duktig om jag jämnför med "vissa" det är inga i min närhet som jag pratar om så ni behöver inte känna er påhoppade alls! dom lär ju säkert ångra det förr eller senare.. men för gudskull!!

o jag e förbannad på min granne som har en äcklig tendens att tömma sin äckliga katts rääääliga kattalåda i vår gemensamma hall!!!! *piss off* ta hand om katta stackaren istället o töm var dag så osar det inte ammoniak som man inte kan andas! luktar in i vår lägenhet oxå fattar han väl!!??

nej nu e jag så arg så jag inte pallar skriva mer.. får hoppa i sängen o försöka få väck osen ur näsan...

blääääääääää



Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Jag läser!! Men d visste du väl redan?! Pussen

2008-10-20 @ 07:15:46
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Var go gumman!! Hoppas lillemannens hosta blir bättre!!! Kramen

2008-10-20 @ 09:52:00
Postat av: Linda e

Hej gumman sorry det e linda som läser från lunar...hoppas det inte gör ngt?? allt bra?? kram

2008-10-20 @ 10:08:38
URL: http://kramigochgosigtjej.blogg.se/
Postat av: sophie

linda e: jaså!! men va kul! klart det inte gör nåt.. det va jätte längesen ju! har du oxå blogg eller?? kraam

2008-10-21 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0