va kass man e!

blir nästan arg på mig själv med all rätt väl?! hahahaha

hmm va ska jag skriva då...

det händer ju saker hela tiden mer eller mindre.. men vart denna helgen tog vägen vete sören..

i fredags hade vi ju mys med lite räkmacka o sånt.. *mumma* i lördags hade hundgymnasiet öppethus och min kusin gåt där så vi åkte dit.. mycket trevligt! efter det åkte vi direkt till henrikssons.. problem med bilen.. som vanligt haha blev inte klart eftersom det satt som h_vetet själv så klart.. o efter det.. åkte vi direkt till munka.. o åt middag.. jätte gott som alltid.. o fille blev jätte glad när han fick se sin mormor.. som han tjatar på om henne alltså.. hihi

och idag då??

jaaa henke o fredde tog lite möbler med sig ner till ingenmansland sen åkte dom o tog möblerna från svägerskan som bor i INGENMANSLAND som vi skulle ha.. så skönt!!! jag e hur nöjd som helst :D  tack tack tack.. dom har vatt borta precis heeela dagen o jag har inte kunnat va hemma för det har ekat som bara den! fille fick följa med ner medans jag o mhy stannade hemma så vi kunde städa upp lite.. passa på att dammsuga o torka golven.. o mattan..


fille kan säga faster nu.. låter jätte kul.. trodde först inte han sa det men jag fråga faster o hon hade försökt prenta in det i honom och det gav ju oxå resultat.. han e duktig min lillekille..

imorgon e det en ny vecka med nya äventyr.. filip e ledig så han ska få sova hur länge han vill, han har knappt sovit den stackaren så han behöver det. på tisdag e det fika som gäller.. fille ska vara hos sin vice dagmamma nu i tre veckor.. o då ska vi cykla dit.. haha..

mhy växer o växer och e fortfarande lika snäll o go.. :D

ANNIKA: kan verkligen inte beskriva hur glad jag är för er skull!! önskar du visste! ni förtjänar bara det bästa! ville bara du skulle veta det.. :)

nej nu kallar min kalla säng!

see yaaaaaaaaa

love


Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Tack tack.. E ganska så glad själv oxå faktiskt.. ;-) Kan ju höras idag jue.. Pussen

2008-10-13 @ 08:53:29
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var kul att ni kom och hälsade på mig och Assa

2008-10-13 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0