söndagen..

hej igen jaa... :D

då e det söndag igen.. fullt upp har vi.
henke håller på att bygga en tvhylla, o jag hoppas verkligen att det blir bra annars får han på moppo! hihi
och jag har gjort mat med båda ungarna! en jätte sats med pannbiff! o potatis.. så det ska vi äta sen..

fille sprang in till tv o såg på nåt o nästa gång jag tittar till han så sover han i soffan.. min lille gullunge... o mhy oxå så hon ligger brevid honom i vagnen.. hoppas dom kan sova ett litet tag så henke hinner med det mesta..

igår va vi nere på kalas hos farbror fredrik o efter det åt vi middag hos ungarnas farmor o faffar.. hihi trevligt!
sen när vi skulle hem så fick jag en enorm huvudvärk! fy f*n säger jag bara. när vi kom hem ganska sent så gjorde jag en flaska till fille sen raka vägen in till sängen. fick sovmorron idag men när jag vaknade så hade jag så ont i lederna! :S kunde knappt röra mig.. antigen börjar dom spöka eller så e det nåt på g i kroppen.. pallar inte..

regnat har det gjort heeela dagen.. suck asså..

det va jätte kul att träffa dig christel! saknar dig så o ännu mer efter du har flyttat! *gråter*

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman!!! d va ssåååå kul o träffa dej me!! o resten av familjen me klart!! ja d kommer kännas knasigt när ja flyttar.. du måste fixa ett kort som ska heta "Christel´s privat nummer":P

älskar dej!! pussa

2008-10-26 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0