min son ute på vift..!!! haha

jaa han e på vift nånstans.. haha
min kusin tettan har med han ute nere i byn men han e inte tallbaka än.. hoppas dom inte kidnappar han.. haha..

håller på att små pula lite så man slipper det i helgen, kommer ha så mycket annat att göra då ju.. dopet kommer bli hur bra som helst tror jag.. :D

tror det mesta e fixat nu iaf..

vet faktiskt inte va jag ska skriva.. tror inte det har hänt nåt speciellt..

fille har hittat nya ord iaf.. han kan säga nutte o bappe nu med.. :D o han e kass i magen.. :( fy va han fiser o så o det LUKTAR!! piiiii hahaha

har samlat ihop alla klapparna oxå.. fan va mö det blev.. :S fattar inte hur jag har lyckats.. o mer har jag att köpa.. det e thea jag kommer få mega många! jaja.. det blir nog bra till slut.. man hittar ju lite där o lite här sen har jag typ inte tänkt.. men men..

filleman har vatt ledig idag från dagmamman.. skönt ska det blir nästa vecka då han e hos camilla igen, det ligger ju lite närmare o så..

vi har skrurit ut två små pumor med o ställt ute på loftgången.. skiiiit fint blev det.. hihi.. det e ju ändå halloween..

nej nu e det dags att göra lite mat så min lilleman får mat när han behagar att komma hem igen... :D :D :D

puss

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Haha har du pumor på loftgången? Då skulle jag vara rädd att släppa ut filip :)

2008-10-31 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0