kanske dags att uppdatera..

hahahaha jaa har knappt börjat förrän jag hinner sacka efter.. jaja.. men bloggen e faktiskt inte det viktigaste.. finns även andra saker som ska hinnas med..

jaahaa va har hänt den senaste veckan då?? mjoo en hel del..

jag fick ju en cykel av min moster jätte fin (tack tack) den fixade jag till för en billig peng så den e as fin nu..!! köpte en sån sits till fille o han älskar att åka cykel, så pass mycket att han somnade på vår första långtur.. (eller jag ska tolka det som om det vore tradit?!) haha nej men jag tror han gillar det för han tjatar på rätt bra om det.. han e så rolig just nu för han har hittat ett nytt sätt att prata på.. ni vet han duffy duck? sen svarta ankan?? iaf han har börjat prata som honom! *asg* ja viker mig så fort han gör det, det låter sååå gullit!!

vi har vatt på ullared med!!! weiiiii... så kul! hittade massor så klart.. även en hel del julklappar! känns skönt att ha börjat med det så man slipper allt i slutet.. till o med filles födelsedags present e fixad!! jag e så duktig det enda jag vill fixa nu e på ikea.. ungarnas klädförvaring.. *suck* behöver verkligen ordna det! fick ju även betalat av heeela mitt csn lån med!! e helt överlycklig för nu behöver jag aldrig mer tänka på den svåra tiden! haha..eller ja det kommer inte påminna mig om det mer.. en enorm lättnad.. har betalat av lite skulder o så o ska fixa bilen.. har oxå blivitt kvitt advokaten.. fan va skönt det känns.. kan börja om nu med mindre beskymmer om ekonomin.. bara henke kvar som ska fixa sitt..

jag har klippt mig.. gick till frissan o frågade om hon kunde fixa mitt hår.. behövde nåt nytt o jag tyckte hon fixade det! ibland e det kul o göra nåt sånt!

sen har jag lyckas bli sjuk oxå.. trodde jag skulle klara mig men ack va fel jag hade! *snyft* så dom senaste dagarna har vatt lugna.. har mått kasst o näsan har antligen runnit som vatten eller vatt igentäppt.. men jag börjar bli bättre iaf..

nu är Mhy`s dop oxå ordnat.. kyrka o lokal.. bara detaljer kvar men det e tag kvar så..  annars så växer hon på bra.. hon e så snäll så.. skriker knappt o när han väl e vaken så ligger hon o små snackar lite nätt.. jätte duktig flicka!

fille har fått en sån ståbräda man har på vagnen.. gick rätt bra i början men sen ville han inte.. så vi får se hur det kommer gå.. haha man kan väl inte lyckas med allt eller??

o mamma o pappa e hemma i sverige igen! skönt att ha dom hemma igen! har saknat dom faktiskt! men sen vet jag hur bra dom trivs i spanien så det unnar jag dem givetvis.. känns tradig ändå för fille kan säga mormor nu så han frågar ju efter henne mycket.. han diggar sin mormor o gammelmormor ;) galer som faen när dom ska gå.. då vill han ju med.. gullunge men men man kan ju som sagt inte få allt som man vill..

men va jag e duktig!! kolla vilket inlägg!? detta borde väl räcka för ett tag nu va??? mmhmmm hahaha

ha det bra alla..  massa kram

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Hoppas du börjar bli lite friskare nu, gumms.. Längesen vi sågs nu å Liko tjatar efter "Pille". Har planerat in att hälsa på er nångång nästa vecka så d e bäst du kurerar dig i helgen.

Pussen



Fina foton förresten... Puts

2008-10-03 @ 08:02:32
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0