helg igen!

fattar det inte.. ena dagen e det måndag o nästa fredag känns det som.. haha skönt ändå.. min lilla flicka e ju snart tre månader!! shiiiit va tiden har gått fort! hon växer på som sören va inne igår o då vägde hon 5530 g och 59.5 cm lång.. hon dreglar som bara den o det känns ibland som om där e nåt vasst på ena underkäken.. :D stå och sitta vill hoon bara göra.. o flina såklart.. haha.. hon e så grymt lik fille!

va har hänt i veckan då? i måndags va inne på ikea och handlade lite nya kuddar till soffan och ett klädstativ till ungarna.. :)  sen i tisdags va jag o fikade ju.. med louise julia och jenny.. mycket trevligt! sen följde hon med mig o mhy för att hämta filleman hos dagmammam uppe på badvägen..

idag har min mamma hälsat på.. oxå jätte kul.. fille blev oxå glad.. han älskar sin mormor..
kan passa på att tacka henne och Dan! tack för all hjälp nånsin o för dopet!!  fast ni inte behöver det.. jätte snällt! älskar er!! :) o §tack för att ni båda lyssnar när det gäller! är verkligen glad att vi har fått en mycket bättre relation nu än va vi har haft tidigare!


idag har vi varit nere i byn o köpt en dop present till Mhy.. blir nog jätte bra och den blir klar på fredag.. hoppas allt kommer lösa sig nu.. men det hela blir nog ap bra!! haha


ikväll blir det mys med heela familjen o imorronbitti ska jag o jeanette åka till spargrisen.. hehe har slut på tvättmedel.. alltid lika kul när vi sticker iväg.. denna gången e det iaf nåtsånär planerat. sen ska vi väl se hur vi ska göra inne på barnens rum.. o på söndag ska vi till henrikssons på middag o bilfix igen.. hihi.. o en lekträff såklart.. så denna helgen e bokad.. som alla andra helger känns det som..


fille e för rolig.. han kör med sitt paraplysulky i lägenheten.. o arg somf*n blir han när han fastnar! e så full av skratt.. han e så go..


massa planering inför dopet med..  svägerskan ska läsa en jätte vacker dikt som jag har hittat.. börjar böla varje gång jag läser den typ.. så jag måste läsa den en massa gånger så jag inte står o bölar i kyrkan..


nej nu kallar mina underbara barn på sin mamma..


ha en bra helg allihopa!!'


kraaam


Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Japp är bara kul att hjälpa till tycker att det är kul att träffa er. Älskar er oxå. mo mo som filip säger. va rädda 0m varandra



2008-10-17 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0