fredagkväll

sitter härmed den bärbara framför tv o tittar på singing bee.. rätt bra ändå..  fredde kom innan så vi sitter alla vid varsin data.. filleman somna gott oxå.. sen jag ja o fredde o köpte nåt gott.. så väntar vi att det ska börja en film.. e ju trots allt halloweeeeeeeen juuuuuuuu.... *buuuuuuuu* mina fina pumpor o fint upplysta på loftgången.. hi hi hi.. ska bara glida ikväll asså.. magen är i olag o fryser gör jag md.. hoppas det inte blir sämre, ska ju ha dop på söndag.. :S men med min tur så blir jag säkert kass men jag dricker sammarin så jag hoppas det ska hjälpa..

kallt som bara den e det oxå.. komer frysa inatt..

på trean där jag tittar e där en asiat tror jag o hon kan verkligen ingeting.. hehe.. men det e inte så lätt... visa kan VERKLIGEN inte sjunga... låter så kul.. o jag påstår verkligen inte att jag kan sjunga för det kan jag inte..

fyyyy nu kom det ett minne fram.. när jag o annika va på eebofestivalen ett år o vi sjöng kereoke.. men vilket låt va det nu igen? fångad av en stormvind?! i vilket fall så va vi riktigt laddade kan jag lova!! men vi hade så kul då iaf... måste ha låtit förjävligt!!

jag e faktiskt nervös inför söndag.. men jag vet inte riktigt varför..

undrar hur det har gått för svägerskan som har flytat idag... det har nog gåt smidigt hoppas jag.. hon har u ingen hemtele längre så.. jaa inte alls kul<!!! *arg*

hahaha the blonde på singing bee kunde inte en av tidernas låt: växel hallå hallå... suck asså... haha men hon gick som tur inte vidare heller... skrattretande.

vi slåss om dom svarta vingummina som e helt klart godast..roligt nöje en fredgaskväll.. det e rätt svårt att skriva på en bärbar.. kommer man til en knapp som gör ente så e allt föstört typ... haha.. ag brukar då aldrig använda denna så... ser ju att jag missar nårra bokstäver men jag pallar inte gå tillbaka o ändra det..

nee nu får det vara nock!!

c yaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

D va Främling, å vi ROCKADE!!!!

2008-11-01 @ 09:55:48
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0