fredagen..

fredag igen då.. fy va veckorna går undan nu.. men det e skönt på samma gång..  hänt nåt?? njaa e fortfarande sjuk men e lite bättre.. idag har vi städat o sånt o henke gjorde en god middag.. när vi va med familjen henriksson på citygross för ett tagsen så hittade jag ett stort paket grillschitzlar så vi hade panerad schitzel med tärnad potatis med berneis sås eller hur det nu stavas.. jätte gott! o så hade vi glass till efterrätt..

måste ju tala om att mhy sov sin första hela natt inatt.. hon somnade vid sju igårkväll när vi va ute en sväng sen vaknade hon halv sex imorse.. hon blir bara duktigare o duktigare min prinsessa!  det går inte att beskriva hur mycket jag älskar mina barn! sjuuuukt mycket iaf!! mina barn känns skumt att säga det bara! haha

i helgen ska vi ha mammas vovve pepsi hos oss.. hon e så underbar den rackaren! :) sen e det planerat att vi ska hem till henrikssons.. vilket jag hoppas på.. annars så... jaa.. vete sörens.. det märker man.. hoppas bara jag blir lite kryare.. tog lång tid att städa idag för jag mådde apdåligt!  men men .. det va ändå längesen jag va dålig så.. sist va ju när jag hade den stora halsbakterien.. lite läskit va det.. hade sänka på över 150 o va gravid o farbror dr blev inte glad på mig.. men jag kunde inte veta. hade ju bara lite ont i halsen. det va kunderna på jobb som sa att jag va tvungen att kolla upp det så jag ska ju tacka dom! vill inte veta vad som hade kkunnat hända..


jaa mamma: fille tjatar om dig här hemma! "mo mo" säger han.. hihi..

och han har lärt sig säga BUUU o vad det innebär.. o han e rätt bra på att skrämmas.. haha söt e han..

jag har fått två jättefina jackor av kusinen! tusen tack tettan!! :-) och en tröja oxå som oxå va jätte fin..

jag har oxå införskaffat mig en minne till min nya kamera. är jätte nöjd med den.. känns som om hon där inne på onoff hade rätt om den för en gångs skull.. klara fina bilder även vid zoom.. vår andra har ju sitt egna liv o tar bilder när den känner för det vilket inte e ofta.. men nu har jag ju en ny!

jag vill ha huuuuuus nuuuuuu.... stort SUCK! men men det kommer komma.. haha

nej nu ska jag mysa med henke lite o spana in det nya tatuerings programmet london ink

haa de braa haaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0