då va det gjort..

ja nu har jag ringt o lämnat in en klagan.. det skiter jag i asså.. går inte att leva den dena kattskits osen.. det luktar ju in i min lägenhet o dom förstod mig som tur va.. han e själv så snabb med att klaga så varför skulle inte jag med göra det?? känns så jädra gott!! haha e litta på krigsstriden märks det?!

ska fixa ihop nåt att äta sen ska jag på pysselkvällen.. ska börja med ungarnas böcker nu tänkte jag.. hihi.. fille blir ju mer eftersom han e äldst.. mhy e ju inte tre månader så jag har inte så många foton på henne ännu..

jeanette kom förbi en snabbis innan o hon ska hjälpa mig imon o passa barnen medans jag e hos tandis.. e redit nervös... men jag måste ju ha det gjort..

jaja kanske jag skriver mer sen jag vet inte men det märker ni ju..

ha det braaaa haaaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0