usch fyy


jaa jag e trött.. trött på att vara trött som just nu.. trött på allt just nu!

och visst blev det som jag hade befarat: jag ska in på koll på gyn imorron.. SUCK! asså.. gillar det inte alls.. men jag antar att jag måste om det skulle va nåt.. men jag tror inte det.. e mest rädd för att jag har så ont i magen, e det inget som dom kan se får jag väl ta reda på va det e helt enkelt.. kanske sitter psykiskt? jaja whatever känns det som.. just nu e jag förvirrad o förbannad! ingenting göra här om inte jag gör det o sånt irriterar mig! jaja.. stort SUCK

känns som om jag bär på en sten.. känns som om ingen förstår mig.. men det e väl att begära för mycket.. tänk hur vissa saker hade sett ut om det hade vatt annorlunda.. det e väl meningen att man ska drömma hela tiden om va som e bättre o tvärtom. så gör ju alla..

konstigt e det bara att sällan e man nöjd!? man vill ha mer av det ena eller det andra osv.. man tänker som jag skrev innan TÄNK OM, det har man ju gjort ett x antal gånger under sitt liv.. det enda som man kanske kan trösta sig med e att det finns dom som har det värre än en själv.. jag tror inte på ett lyckligt liv, låter kanske hemskt men jag tror mer att man har lyckliga ögonblick. man kan omöjligt säga att just jag e lycklig för så tror inte jag det e.. inte var dag! sånt på film e bara löjligt! blir så arg när jag ser sånt.. nobody is perfect! thats it! enligt min mening.. hur hade det sett ut om alla hade vatt perfekta? alla har sina fel o brister, och det e en sak att inse dom eller ignorera dom.. om ni hittar den perfekta människan hör av er då så jag kan få prata med h*n!  tyvärr e jag en väldigt negativ människa men jag försäker verkligen att inte vara det längre för mina barns skull, tycker jag har kommit långt på den punkten.

som sagt e lite konstig just nu och jag vet inte vad det beror på.. har en massa skit i huvudet som jag inte kan få ur mig tyvärr.. men huvudsaken e ju ändå att man e frisk ochatt barnen alltid kommer i första hand!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!! De kommer gå bra!! Ring när du e hemma igen!!! Kramen

2008-11-14 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0