torsdag

jaa det e det idag.. väntar just nu samtal från gyn i ängelholm..

jätte fint e det ute nu.. men fille e ju dålig så.. o henke med för den delen.. suck asså..  o jag som har ont i magen.. vilken skit vecka detta har vatt!

sen hopaps jag ju snart att det blir att vi åker upp till gekås den 25 nov.. behöver det.. har ju inte köpt nåt alls till lilla mhy! *panik* så jag behöver en massa saker..

jag vågar inte göra nånting heller.. bara för att jag inte har blitt smittad (än) så kanske jag bör på det o kan smitta ner nån annan.. annars hade jag velat gå ner till min kära motmor o sytt lite..

neeej jag e smått irriterad! haha märks det..

igår ringde mamma o hon hade fastnat på gooba.. haha känner igen det där... men jag fick fatt i en bilar klocka till fille! *glad*

skriver kanske kväll.. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

tänk på stavningen

2008-11-13 @ 16:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0