tandis...

det gick jättebra hos tandläkaren! tog 10 min! hon tog bara ett litet "snäpp" o sen va tanden ute! hörde inte ens nåt sånt där kras man annars hör.. hon frågade om jag ville ha tanden!? ööhhhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeej!!! räled.. men men den e ute nu iaf..   ska dit igen nästa vecka för att laga hål sen e det klart! ska bli skönt..

fyy asså.. det e hur många som helst olika besök..

i eftermiddags fick jag ett samtal från en barnläkare..  vi gjorde sånt där  "teddytest" på mhy när hon föddes o idag ringde hon för att berätta att hon ligger i riskzonen.. o fråga om vi ville följa upp det med regelbundna besök tills hon e ca 15 år.. en självklarhet givetvis!! men faaan va rädd jag blev.. känns bättre nu men ändå.. vetskapen om att min dotter kanske kan bli sjuk gör mig tokig! jag gör va som helst vilket just nu innebär att gå på dessa kontroller.. det e ju för hennes skull o inte min! hittar dom nåt tidigt så kanske hon inte behöver utveckla det fullt ut.. TACK ANNIKA dig kan man alltid prata med o tack för att du aldrig sviker!! älskar dig.. :)

så mina händer blev rätt drarrade ett tag.. men jag vet ju med mig själv att jag gör ju va jag kan med dessa tester..

hon fick en vaccinspruta igår.. o hon e dålig idag.. feber den stacken.. så det blir nog en jobbig natt..

imorron kommer annika o då ska vi äta tårta!! hihi

o så passar vi pepsi mammas vovve!  o fille e helt extas! men hon e sååå oerhört go den hunden asså.. hon ligger just nu i soffan med henke o mhy.. snart dags att sova ju..



jag e rätt nere just nu.. av olika anledningar.. men men.. jag har väl förtjänat det på nåt vis..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att de gick så bra!!! Tänkte på dej!! Kramen

2008-11-05 @ 07:16:09
Postat av: Louise

Inte kul o va nere o jag har ingen aning om vad d handlar om men jag har svårt att tro att du förtjänat d!!



Vi måste fika :)

2008-11-05 @ 09:22:32
URL: http://louiselangberg.bloggspace.se
Postat av: Annika!!!

Ses i em... Pussen

2008-11-05 @ 09:26:23
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0