söndag

jaa det e det idag igen.. veckorna bara rinner iväg..

i freddags kom fredde hit så han har vatt här hela helgen.. henke har fyllt i hans tatuering lite.. sen va vi o handlade blöjor igår och idag har vi inte gjort så mycket..

pojkarna e iväg på kalas och jag o mhy e hemma.. jag har så ont i handleden idag så jag vet inte va jag ska göra... längesen jag hade såhär ont! ska ringa imon till arbetsterapeften så jag kan få nya skydd.. håller ju på att brodera vilket inte alls e bra för handen men jag tänker fortsätta med ändå! e så trött på att hela tiden avstå saker o ting pga den..

ska fortsätta med broderiet imorron kväll på pysselkvällen! sen kommer min underbara svägerska hit till oss.. vi ska ta en sväng till ullared, jag svägerskan o jeanette!!! ska bli kul..! och min kära mamma kommer hit och passar mina underbara barn! TACK! pratade med henne innan och hon sa att hon skulle komma hit 1:a advent och ta filleman till tomten här i klippan då.. (julskyltning) en fin gärning mamma! fille blir bara jätte glad om du kommer!

apropå det så har han frågat efter offa (morfar) idag.. :D flera gånger.. och så klart tjatat om momo.. han har börjat härma nu med.. jag sa till honom: jaja då.. o då sa han det oxå..

mhy har skrattat för första gången idag så där riktigt ni vet.. så gullit det va.. hon kommer nog skratta som fille när hon blir lite större.. fille har ju verkligen haft ett redit garv!

jag har oxå gjort julkorten i helgen så dom är klara, ska bara skaffa kuvert till dom sen om nån vecka eller så kan dom skickas..

nej nu pallar inte min hand mer..

hörs..... och ta vara på det ni har...

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Saknar dig oxå.. =( Hörs väl imon?? Pussar

2008-11-23 @ 20:59:39
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0