snyft...



så här ser jag ut nu.. efter ett blodprov.. och ont gör det oxå.. stackars mig.. haha..

jaja nog om det..

idag har vi varit inne med mhy på teddycentret i HBG   det gick jätte bra..kunde ta bajsprov och allt.. och hon fick emla innan hon skulle ta proverna, hon sa ingenting min duktiga sessa! hon fick en nallebjörn oxå som alla får på första besöket.. fick veta en rolig sak: vi komemr få körersättning och BAJSERSÄTTNING haha några hundralappar om året för mhy bajs! inte dåligt! hennes bajs är dyrbart! *asg* vi blev matade med frågor och information.. hoppas att vi kommer få slippa denna otäcka sjukdom. hon sa även att om mhy har antikroppar nu efter första provet så kommer jag att få testas.. hoppas inte att JAG har gjort att hon KANSKE kan bli sjuk.. får panik bara jag tänker på det.. nee nog om såna här tradigheter


fattar inte va som hände!? hade skrivit ett jättelångt inlägg och sen när jag tryckte publisera så gick det inte..loggade in igen och då fanns detta ovan som jag skrev kvar inte resten! tänker INTE skriva om allt igen! så ni får nöja er med detta! *arg* jädra internet!!!! det är så jag kan gråta alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0