skrämd till livet typ...

åhh herregud!!!

min allra käraste vän! fick inte tag i henne.. hon e alltid på msn och jag har då aldrig varit med om att dom båda har haft mobilerna avstängda!!  shiiiit va jag böla... annika skrämde nästan livet ur mig! som tur va så fick jag fatt i henne men va jag kände mig hjälplös! vet inte va jag hade tagit mig till om nåt hände henne.. hehe.. har aldrig gråtit för nån på det viset.. men det visade sig inte vara så allvarligt som jag trodde.. och tur va det! hon ligger inne och ska va där inatt oxå.. hoppas hon får komma hem sen..

jaa mer kan jag inte skriva..  kanske sen..

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Men nu e jag iaf hemma igen.. Tack för att du bryr dig, känns skönt å ha en så bra vän.. Pussar

2008-11-29 @ 18:12:20
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0