pust..

mår jätte illa o frysen som en stucken gris..  inte bra.. hehe nu åker väl jag med på det.. f*n!!! jaja inte mycket att göra nåt åt.. i lördags åkte vi ner till henkes familj.. och fyy va kul det va! men en massa god mat!! herregud vi gick o la oss halv tre på natten!! hihi men jul hade vi! o henkes lillasyster linda e så söt! hon älskar filleman o mhy så mycket! kul att se.. fille följer ju henne vart hon än går.. dessutom va han "affar" glad.. hihi.. denna hlegn har han lärt sig säga mer och ner o blöja.. inte illa.. o så fick han köra traktor med linda!! synd bara att det va ett riktigt oväder ute men en liten stund gick..

prata nyss med mamsen.. längesen vi sågs ju.. saknar er ju.. men men hon ska komma hit på tisdag om allt går som planerat..

min älskade sambo e och lämnar barnen hos jeanette för vi ska på föräldra möte 18.30 o dom ville gärna passa dom.. vilket e jätte snällt.. dom ville helst inte att barnen skulle följa med på mötet vilket jag kan förstå lite.. det ordnade sig iaf.. (tack tack tack jeanette!!!)

känner mig rätt glad fast jag inte mår bra.. men det e ju bra!! hihi

imon ska jag till farbror doktorn..suck.. o på torsdag ska vi in med mhy till forsknings centret i hbg.. snyft..

asså här händer saker hela tiden att jag inte hinner med allt.. sorry mina söta vänner som har fått stå åt sidan för ett tag.. snart e allt över.. hehe.. 

o snart kommer svägerskan oxå! som jag saknar henne!!! :D ska bli så kul när hon kommer!!! eller det får jag hoppas iaf.. o fille kommer oxå bli glad.. hon träffade inte barnen eftersom vi bara träffades en liten stund i helgen för hon fick tyvärr jobba.. sånt som händer ju o man måste ju liksom betala sina räkningar.. ;) i vilket fall kommer hon va varmt välkommen när hon kommer!!!

neee om man skulle hydda till sig för e det ju möte..

skriver kanske mer sen...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs

Kommentarer
Postat av: Jeanette

När som, de vet du!!! Kramen

2008-11-18 @ 18:20:53
Postat av: Christel

Jättekul att ha er här nere i "södern"! Ni är alltid VÄLKOMNA när ni vill!

Kramar Christel

2008-11-20 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0