ondagen..

då va denna dagen oxå slut snart.. har inte mycket att skriva.. eller det kanske jag har men jag orkar inte.. igår va ju vi på gekås!!!! gjorde massa fynd.. som vanligt.. en riktigt heldag! mysit men jag saknade barnen.. ville bara väcka mhy när jag kom hem.. mamma passade barnen tills henke kom hem efter jobb igår.. det hade gått bra som tur va.. tack igen! vet dock inte va mamma har gjort med mhy för hon har typ sovit heeela dagen..  hon sov typ till kvart i tio.. tänk om hon kunde göra det när vi har sovmorron om måndagar o fredagar..hehe.. svägerskan e kvar.. åker imorron.. traaaadit.. men men.. på söndag e det ju julskyltning här och då ska mamma ta fillemannen till tomten! undrar hur det komemr gå.. hehe..

annars mår vi rätt braa.. ska ju inte klaga..

fille ska på julfest på måndag.. kommer nog bli kul för honom.. min prins e ju tydligen ett prakt exemplar hos dagmamman.. fattar inte riktigt hur det kan komma sig för det kan jag säga er att det e han inte hemma!! haha..

han sa mer idag till dagmamman när de åt och hon trodde han ville ha mer mjölk.. men det ville han INTE! han visade vad han ville ha genom att ta tallriken till henne och pekade på den och skrek MER!!! oj oj oj va jag skarttade när hon talade om det idag.. där kan man säga att han dumförklarade henne!! tss... han vet iaf va han vill...

nee nu ska jag läsa en skvallerblaska sen nanna.. ska ju upp imorgon o lämna lillkillen

nee men vi hörs...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0