lördag!!

jaa och det har snöat idag igen.. det snöa på ett bra tag innan men det va för varmt för att det skulle lägga sig.. men det e ändå så mysit.. har putsat fönster och hängt upp gardiner idag och ljusstakarna har åkt fram oxå! såååå mysit... hihi.. jag gillar att ha det mysit.. men jag måste putsa om balkongfönstret för det har ju givetvis min lille prins lyckats kladda ner.. hihi.. han vaknade för en stunds sen så vi får se när vi kommer i säng idag.. eller ja med tanke på vad klockan är nu så imorron..

imorgon kommer mamma och Dan!!! kulit.. har inte träffats ordentligt sen mhy`s dop då alla har varit dåliga.. mamma ska ju ta fille till tomten o sånt.. hon ska hjälpa mig med fönstret i köket men det ska jag ta imorron innan hon kommer.. tycker inte hon ska göra det när hon väl kommer.. så om jag gör det desto mer tid till mys! hehe själviskt va?!

 och på måndag ska jag faktiskt gå in på ett jobbe pass.. så vill ni träffa mig så kom till ica börjar 16.00!! *blink blink*

mhy e sååå mammasjuk! hon ska helst va hos mig iaf när hon ska nanna.. så mysit e det.. min lilla tös..

kom på att tänka på Louise som ska ha barn ingen till sommaren.. snacka om att jag lär bli bebissjuk när hon kommer komma med sin mage... suck.. jag äääälskar bebisar ju... och framför allt att vara gravid.. helt sjukt egentligen.. haha men så e det. jag sa bestämt efter FILLE att jag verkligen INTE skulle ha fler barn nånsin!! se där?! sen kom mhy.. haha.. ångrar dom inte för en sekund!

fillemans julkalender som jag har broderat är färdig! jag ska bara sätta i beslag o sy in kanterna sen ska presenterna sättas på plats.. e riktigt stolt för fy F*N va fin den e! jag har gjort den alldeles själv med... haha.. känner mig ännu närmare pensionen än innan!! tss..

nu ska jag mysa med lillen..

c yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0