lämnat fille

jaa det har jag o mhy gjort nu.. han blev sååå glad att se milla..hihi han stack in direkt till barnen o tittade inte ens efter mig.. kan ju ha vatt för linnea va där.. haha han gillar henne.. han vinka inte ens hejdå i fönstret.. *snyft* jaja det e bara bra.. :D

nu väntar jag på att min mor ska komma hit.. hon ska passa mhy för jag ska till tandis!!! *skräck* shiiiiit asså.. tror jag har sovit typ 2 timmar inatt.. o det hjälpte inte att fille oxå bråkade inatt.. faaan jag vill inte dra ut tanden men jag måste ju tydligen så.. aj aj aj aj.. stackars mig!! haha märks väl att jag elite nervös..

ska göra lite kaffe o kanske plinga jeanette... eller annika,, eller båda två... hahahaha


baaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Tänker på dig idag, din stackare.. Men d e ju ett måste tyvärr, sen blir d ju bättre iaf. Kan väl höras ikväll om jag ska komma in till Klippan imon eller vad vi gör.. Pussen

2008-11-04 @ 10:35:25
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0