jääääävlar!!!

klockan är nu 03.35 ocj jag har vatt uppe med fille sen halv två! det sprutar ur munnen på han! jag hörde hur han gnällde på sitt rum o jag trodde det bara va nappen men när jag kom in hade han spytt ner hela sängen osig själv o hans snutte!! han e ju livrädd.. o det blev nästan jag med..  jag kommer då inte kunna sova inatt.. faaan asså.. vill inte att han spyr ner sig eller ännu värre kanske kräker i sömnen så han kvävs.. va fasiken e detta.. vi andra e inte dåliga.. än.. han e alldeles kallsvettig o vågar inte sova.. kräker med 10 min mellan rum sen halv två.. kul natt va?? ni e allt avundsjuka..  nejj shiiit asså.. han får inte gå till dagmamman imon o blir det inte bättre med dessa täta kräkningar snart får jag ringa in till sjukhuset igen.. jag blir ju så lätt orolig oxå.. min lilla älskade skatt!

fattar inte hur detta ska gå imon..........

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Åh fy, stackars Fille. Många pussar till honom..

2008-11-11 @ 07:11:58
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Stackars fille!!!Hoppas han blev bättre o kunde sova!! Ring mej om du har tid o ork!!! E hemma!!! Kramen

2008-11-11 @ 07:33:04
Postat av: Louise

Stackare... tar faktiskt för givet nu att d inte blir nån fika..



hoppas att allt e bättre nu.. suck kan inte va lätt alls.. stackars er bägge.. kram kram

2008-11-11 @ 10:21:31
URL: http://louiselangberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0