fredag..

vatt på gyn nu.. tack jeanette för du kunde köra mig!! det gick bra där va inge fel va hon kunde se.. men hon sa att det kan ha blitt så här eftersom det redan hade satt igång där inne när jag fick sprutan så det har blitt långdraget hon dock prover och kommer ringa om där e nåt vilket hon inte trodde det skulle va.. sen ville hon att jag absolut måste gå o göra cellprovet.. så det får jag göra.. om där skulle va nåt så upptäcks det ju i god tid.. skönt iaf att jag vet att ultraljuden inte visa nåt.. fick ju sprutan INNAN jag fick mensen så..

efter jag hade vatt där åkte vi inom centrum och fyndade en massa!!! jag e så glad! fick över 10 plagg till barnen för knappt 200 kr!!! *glad* det e så kul att göra såna fyhnd.. får dra med mamma dit nån dag så vi kan shoppa ihop.. ville ju haft med henne idag med barnen men tyvärr kunde hon inte.. men det komemr fler dagar till det.. känns trist för hon ville att jag o barnen skulle kommit ut i veckan o stannat över en natt eftersom daneboy inte va hemma.. men det gick inge bra för jag hade fullt upp och hon oxå, men sen sket ju allt sig ändå eftersom fille blev dålig så jag har boka om allt denna veckan.. då e frågan: kommer jag beställa ny tid till tandis och läkaren????? jag måste! får inte komma med några undanflykter nu längre!!

skriver kanske mer senare för nu ska jag städa!!

haaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

beställer inte du tid till tandläkaren så kommer jag att göra det till dig tänk på tandlossningen den är inte rolig. puss & KRAMEN

2008-11-14 @ 16:44:16
Postat av: Annika!!!

Åh, va skönt att allt gick bra idag.. Har tänkt på dig hela dagen.. Pussa

2008-11-14 @ 17:56:07
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Anytime... de vet du!!! Helt underbar eftermidda, får vi göra om!!!Kramen

2008-11-15 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0