fprtsättning följer.....


jaaa.. fille kräker inte längre iaf men han har feber o e slö o e lös i magen som INTE luktar hallon.. *ööööörk* hoppas han snart blir frisk iaf.. va nere o köpte två sjukpresenter till honom den stackaren.. han blev lite glad iaf.. o vi som ska ner till farmor o farfar i hlegn.. får ju se hur det blir med det.. attans.. :(

annars händer det inte mycket.. har pratat med chefen nu om när jag ska börja jobba lite smått.. o det blir i feb.ena veckan 1 dag o andra veckan 3 dar så det e lagom.. haha.. kan ju inte börja helt då mhy e liten.. såå.. ja vi får helt enkelt se sen när jag ska börja helt.. dom behöver ju mig.. hihi.. nej men det ska bara bli kul att få jobba lite igen.. saknar det men samtidigt vill jag va hemma e ett tag til så.. mhy kommer ju ändå inte in nånstans innan hon e ett år så.. vill ju helst ha henne på samma ställe där filleman e med.. hoppas det går..

håller på med julklapparna med.. tur att det blir en sväng till ullared innan jul.. hehe e inte riktigt klar än.. fattas lite. e ju så kul att köpa julklappar o sen se när reaktionerna när personen i fråga öppnar det.. jag har börjat gilla julen mer o mer nu.. mest för barnens skull så klart.. jag vågar nog säga att det e roligare o ge än att få.. o så allt pynt.. har till o med jul handukar.. haha.. o denna julen ska jag ragga fatt i en julagran oxå.. undrar hur fille ska klara det. haha det lilla trollet!

jag köpte en julkalander i syaffären jag tänkte sy.. en sån man samlar julklappar på till lilleman.. tänkte han skulle få en sån.. mhy e lite liten än så hon får vänta tills nästa år, om det blir nån..verkar lätt att sy.. trodde jag.. MEN FRÅGA FAN INTE HUR DET GÅR!!!!!!! suck asså.. jävla tomtefan!

ska se om jag kan slå in lite klappar nu..

baaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

det är inte tomtensfel att det blir fel. sluta upp med att ha bråttom då blir det bara fel, utan ta det lugnt och stilla så blir det rätt ;)

2008-11-12 @ 19:13:01
Postat av: Annika!!!

Skönt att han inte kräker längre iaf. Va i Klippan en vända idag å Loke blev jättelessen när vi inte gick upp till Fille. Han tjatade å tjatade. Jag sa nästa vecka kanske.. Bli friska nu!! Pussar

2008-11-12 @ 19:45:56
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0